مهدی آشنا به عنوان رییس هیات داوران جشنواره فیلم و عکس با انرژی منصوب شد


طی حکمی توسط حمید خانی، دبیر جشنواره فیلم و عکس با انرژی، مهدی آشنا به عنوان رییس هیات داوران این رویداد معرفی شد.
 مهدی آشنا با سابقه‌ای درخشان و فعالیت‌های گسترده در حوزه عکاسی و هنرهای تجسمی، فعالیت می‌کند.
آشنا عضو انجمن عکاسان مطبوعات ایران، انجمن عکاسان ایران و فدراسیون جهانی عکاسی (FIAP) فرانسه، انجمن صنفی سراسری تئاتر ایران و عضو انجمن آسیفا است. او همچنین به عنوان دبیر بخش عکس در نشریات و جشنواره‌های معتبر فعالیت داشته است، از جمله: دبیر بخش نگاه هنرمند دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، دبیر بخش پوستر و عکس هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی و دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی مدیر بخش پوستر و عکس ادوار سی و نهمین و چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر . علاوه بر این، آشنا موفق به کسب جوایز متعددی در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی از جشنواره‌های بین‌المللی شده است.

جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» با اهداف مختلفی از جمله ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی، توجه به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق و تاثیرات مثبت آن بر جامعه و محیط‌‌زیست، شناسایی و قدردانی از بهترین آثار هنری مرتبط با موضوع جشنواره و همچنین با رویکرد افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی عمومی برگزار می‌شود.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش