کاظم سیاحی: منبع انرژی فقط برای ما نیست!


کاظم سیاحی:
منبع انرژی فقط برای ما نیست!

دیدن آسمان آبی یکی از دغدغه هایم است!
کاظم سیاحی، بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و صداپیشه بزرگ‌ترین دلمشغولی خود از محیط زیست را اینگونه بیان کرد: «دیدن آسمان آبی!»
سیاحی در پاسخ به این سوال که یک روز بدون برق چگونه خواهد بود، بیان داشت: «نمی دانم؛ هر وقت برق قطع می‌شود یاد بچگی‌ام و زمان موشک باران می‌افتم که همه جا تاریک می‌شد و مردم با چراغ‌های دستی به زیر زمین می‌رفتند.»
این بازیگر قشنگ‌ترین و تاثیرگذارترین تصویر در رابطه با مصرف کمتر انرژی را اینگونه بیان کرد: «آسمان آبی که هر روز آن را ببینیم و هوا آنقدر پاک باشد که کوها دیده شوند.»
سیاحی در پایان افزود: «ای کاش بتوانیم فرهنگ سازی کنیم که زندگی فقط مال ما نیست! درخت، دریا و هر منبع انرژی فقط برای ما نیست و نسل های بعد از ما هم باید از آنها استفاده کنند. از خود گذشتگی در خیابانی که برای ادامه حیات یک درخت، کج ساخته شده است، واقعا زیباست. در صورتی که می‌توانستند درخت را قطع کنند تا خیابان بهتری ساخته شود. باید فرهنگ سازی کنیم که فقط نفع خودمان را نبینیم و هر چیزی که در این جهان است را حفظ کنیم تا نسل‌های بعد از ما هم از داشتن آنها لذت ببرند.» 

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش