نعیمه نظام دوست: خشم طبیعت را برانگیخته‌ایم!


نعیمه نظام دوست بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در مورد دغدغه محیط زیستی خود گفت: «زباله‌های ریخته شده در جنگل، دریا، ماسه‌های ساحل دریا واقعا اذیت و ناراحتم می‌کند. چند شهر در شمال زباله‌های خود را جمع آوری می‌کنند و در یک روستا می ریزند! این خیلی دردناک است.»
این بازیگر در ادامه بیان داشت: «جنگل خواری و قطع درختان برای خانه و ویلاسازی به شدت ناراحت کننده است. کسانی که قاچاق چوب می‌کنند وارد جنگل می‌شوند و جنگل‌بانان را با تیر می‌زنند. ما خودمان به طبیعت احترام نمی‌گذاریم و خشم طبیعت را برمی‌انگیزیم. متاسفانه به حقوق طبیعت و حیوانات احترام نمی‌گذاریم. مثلا وقتی وارد جنگل می‌شویم و خرسی را می‌بینیم آن را می کشیم! نکته اینجاست که ما وارد حریم زندگی خرس شده‌ایم.»
نظام دوست در پاسخ به این سوال که اگر روزی بخواهید فیلمی را با سوژه یک روز بدون برق بسازید، چه داستانی را به تصویر می کشید، گفت: «بیمارستانی که برق اضطراری ندارد. خیلی دردناک است که برق برود و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان، دستگاه ها از کار بیافتد و بیماران دچار مشکلات سخت شوند.»
بازیگر سریال «نون خ» قشنگ‌ترین تصویر در رابطه با مصرف درست انرژی را این‌گونه بیان کرد: «دوست دارم روزی بیدار شوم و شهرها، جنگل‌ها و هوا را پاکیزه و تمیز ببینم. من عاشق طبیعت، فضای سبز و هوای پاک هستم. ما باید از خودمان و خانه‌مان شروع کنیم تا احترام گذاشتن به طبیعت در ما و خانواده ما فرهنگ‌سازی شود.»

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش