سام نوری: تنفس در اتاق گاز


سام نوری:
تنفس در اتاق گاز

سام نوری بازیگر سینما و تلویزیون از مهمترین دغدغه خود پیرو محیط زیست سخن گفت: «هوای ناپاکی که نفس می‌کشیم مهمترین دلمشغولی من است. انگار در اتاق گاز هستیم.»
نوری در پاسخ به این سوال که یک روز بدون برق را چطور تصور می‌کنید، بیان داشت: «جراح یا اتاق جراحی را تصور کنید با بیماری در حال آنژیو و برق به ناگاه قطع شود، آن پزشک و کادر درمانی چه کار باید کنند؟»
بازیگر سریال «افعی تهران» قشنگ‌ترین تصویر ذهنی خود را از مصرف درست انرژی برای داشتن محیط زیستی بهتر، اینگونه بیان کرد: «شادی کشاورزی که بعد از 2 روز برق وصل می‌شود تا دستگاه پمپ آب، آب را به زمین‌اش که تنها سرمایه‌اش است برساند، زیباترین تصویر برای من است.»
نوری در ادامه به جوانانی که از طریق هنر می‌خواهند پیام محیط زیستی منتقل کنند، توصیه‌ای دارد: «ای کاش فیلمی بسازند که در آن یک عده از افراد عصبی تهران را به چمن زار می‌برند تا با خودشان آشتی کنند.»
نوری در پایان خاطر نشان کرد: «محافظت از محیط زیست از همه چیز مهم تر است. متاسفانه ما در تخریب محیط زیست رتبه بالایی داریم.»

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش