اسماعیل عفیفه: دوست دارم از پتاسیل انرژی‌های طبیعی چون خورشید و باد استفاده کنیم


اسماعیل عفیفه تهیه کننده خوش نام تلویزیون و پلت فرم‌های خانگی، از بزرگ‌ترین دغدغه محیط زیستی خود گفت: «زباله‌های جنگل‌های شمال بزرگترین دغدغه من است که البته دیگر از دغدغه خارج شده و به فاجعه محیط زیستی تبدیل شده است.»
تهیه کننده سریال «جنگل آسفالت» در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید روزی فیلم کوتاهی را با سوژه یک روز بدون برق بسازید، چه داستانی را انتخاب می‌کنید بیان داشت: «در سینمای آینده‌گرا (آخر الزمانی) که آمریکا از این دست فیلم‌ها تولید می‌کند، زمین در حال نابودی را به تصویر می‌کشد که تمامی منابع انرژی مثل برق از بین رفته است و آدم‌ها به جان همدیگر افتاده‌اند. چنین داستانی را خواهم ساخت.»
وی در ادامه پیرو قشنگ‌ترین تصویر در رابطه با مصرف کم انرژی، افزود: «دوست دارم از پتاسیل انرژی‌های طبیعی چون خورشید و باد استفاده کنیم. کشور ما خوشبختانه این دو منبع را که می‌تواند جزو سرمایه‌های اصلی قرار بگیرد، همیشه دارد و می‌توانند به جای انرژی‌های فسیلی از آن‌ها استفاده کنند.»

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش