نادر سلیمانی: آسمان کشورم خاکستری است!


نادر سلیمانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر دغدغه زیست محیطی خود را این گونه بیان کرد: «کشور ما رنگ ندارد و این اولین دغدغه من است! همه چیز سیاه و سفید و خاکستری است؛ آسمان خاکستری، ماشین‌ها سیاه و سفید، حتی در نماهای شهری هم رنگ وجود ندارد. ساختمان‌ها و آسمان خراش‌های نامتقارنی که به مانند غده های چرکی در سطح شهر سر برآورده است.»
وی افزود: «دومین دغدغه من رنگ سبزیست که نمی‌بینیم. باران که می‌بارد، درختان گِل می‌شوند، برف که بارد به جای برف روبی ترکیبی از شن و نمک استفاده می‌کنند و بعد آن را پای همان درختها می‌ریزند و از آنجا که نمک برای گیاه مضر است، درخت‌ها رنگ سبز چرک به خود می‌گیرند.»
سلیمانی در ادامه افزود: «ای کاش برای این نعمت الهی تدبیری بیاندیشیم و آب باران را برای سفره‌های زیر زمینی راهنمایی کنیم.»
بازیگر فیلم «پالایشگاه» در پایان بیان داشت: «کمدی تلخ موجود در جامعه وقتی ست که کسی از پنجره آشغال به بیرون می‌اندازد و می‌گوئیم چرا این کار را می‌کنید؟ در پاسخ می‌گوید کارگر شهرداری جمع می‌کند!»

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش